Rankia México Rankia Argentina Rankia Brasil Rankia Chile Rankia Colombia Rankia Czechia Rankia Deutschland Rankia España Rankia France Rankia Indonesia Rankia Italia Rankia Magyarország Rankia Netherlands Rankia Perú Rankia Polska Rankia Portugal Rankia Romania Rankia Türkiye Rankia United Kingdom Rankia USA
Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
85 suscriptores
Farmas USA
Página
14,193 / 16,979
#113539

Re: Farmas USA

Wuaoo  que bien ,  tengo AXGT la ex AXON    Axovant Sciences Ltd.     con 10% de beneficio .asi que me quedo dentro a esperar por mas , dicen que vende humos, pero siempre que ese humo me  de doblones, y la FDA que es la que debe demostrar si vende humos o no ,,se lo permita, ...nosotros que podemos hacer ?....

#113541

Re: Farmas USA

JNCE 

Macd haciendo Golden Cross 

RS/58

#113542

Re: Farmas USA

• Seeking to keep pace in gene therapy with rivals like Novartis (NYSE:NVS), Roche (OTCQX:RHHBY) is buying Spark Therapeutics (NASDAQ:ONCE) for $114.50 per share, or $4.3B, a premium of about 122% to Spark's closing price on Feb. 22.
• Meanwhile, French healthcare company Ipsen (OTCPK:IPSEY) has agreed to buy U.S. peer Clementia Pharmaceuticals (NASDAQ:CMTA) in a deal worth up to $1.31B, helping boost its portfolio of products treating rare diseases.
• ONCE +121%; CMTA +74% premarket

#113543

Re: Farmas USA

CRSP
Viene fuerte. A ver si me da salida hoy.

#113544

Re: Farmas USA

Pues con esa new de Novartis … creo que AMRN se va a desinflar … un poquitín ...

Brokers destacados