Rankia México Rankia Argentina Rankia Brasil Rankia Chile Rankia Colombia Rankia Czechia Rankia Deutschland Rankia España Rankia France Rankia Indonesia Rankia Italia Rankia Magyarország Rankia Netherlands Rankia Perú Rankia Polska Rankia Portugal Rankia Romania Rankia Türkiye Rankia United Kingdom Rankia USA
Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
85 suscriptores
Farmas USA
Página
15,054 / 16,985
#120425

Re: Farmas USA

Algunas acciones que he conocido, se me ocurre que bien podrían servir ...
el papel suave es más caro, pero se agradece a la larga...
las grandes


#120426

Re: Farmas USA

Novavax Reports Fourth Quarter and Full Year 2019 Financial Results


Voy leyendo y pegando lo importante:

NanoFlu™ Program

  • Results of the pivotal Phase 3 clinical trial for NanoFlu, Novavax’ recombinant quadrivalent seasonal influenza vaccine candidate, are expected later this month

Initiation of Phase I clinical testing is expected in May or June


  • Earlier today, Novavax announced a commercial license agreement related to its Matrix-M vaccine adjuvant. Matrix-M is a key component of Serum Institute of India’s malaria vaccine candidate, which it licensed from Jenner Institute at Oxford University. The vaccine candidate is currently in a Phase 2b clinical trial being conducted in Burkina Faso with top-line data expected in the second quarter of 2020.

As of December 31, 2019, Novavax had $82.2 million in cash, cash equivalents, marketable securities and restricted cash

  • Through utilization of At-the-market (ATM) offerings during the fourth quarter of 2019, Novavax raised net proceeds of $30 million. For the twelve months of 2019, Novavax raised net proceeds of $97 million. Subsequent to year-end, through March 6, 2020, Novavax raised additional net proceeds of $156


net loss of $31.8 million, or $1.13 per share, for the fourth quarter of 2019
 For the twelve months ended December 31, 2019, the net loss was $132.7 million, or $5.51 per share


Novavax revenue in the fourth quarter of 2019 was $8.8 million, compared to $6.1 million in the same period in 2018. This 44% increase was driven by $7.5 million in revenue for the recovery of additional costs under the closeout of the HHS BARDA

FIN

http://ir.novavax.com/news-releases/news-release-details/novavax-reports-fourth-quarter-and-full-year-2019-financial

Y el 10K

PS: una de las mejores inversiones de mi vida fue comprar un váter japonés ;)
#120428

Re: Farmas USA

NVAX

S3 para más diluir

shelf” registration statement that we filed with the Securities and Exchange Commission (the “SEC” or “Commission”) on March 11, 2020. By using a shelf registration statement, we may, from time to time, issue and sell an indeterminate amount of common stock, preferred stock, warrants and/or units consisting of our common stock, preferred stock and warrants in one or more offering

PS: El elefante era el reflejo de la mierda que se extedía por el culo al intentar recogerla con aquella lisura. Yo no entendía que alguien lo comprara siquiera.

¿Os imagináis que nos tuviéramos que limpiar la mierda de las manos con papel de váter (del Elefante ya ni que decir cabe)? Obviamente no: las lavamos. Pues el culo, lo mismo. Más cómodo, limpio, ecológico. Lo dicho, el váter japonés: sin mieda y sin olores. 
#120429

Re: Farmas USA

SP
Última vela repetida. Habrá que aceptar pulpo como animal de compañía. No queda otra.
No voy a aventurar nada porque lleva dos días haciendo justo lo contrario a lo que sería lógico.



#120430

Re: Farmas USA

Yo diría que mañana a última hora podría intentarse alguna entrada para rebote. Empezaremos con la caída por la declaración de la OMS, y la superstición del viernes 13 hará el resto. Modo asustaviejas, viejos, padres y niños, pero aprovecharían jueves a última hora para cargar y viernes para maquillar.

Luego, a mí que salga este bicho curruptio este a decir este tipo de cosas para "tranquilizar" a los mercados me pone muy contrarian:


Lagarde advierte de una crisis como la de 2008 sin una acción coordinada y urgente en la UE


"Un escenario que recordará a muchos de nosotros la gran crisis financiera de 2008". Para la banquera gala, sin embargo, con la respuesta adecuada, el impacto "probablemente será temporal". Pero si no se lucha contra el coronavirus, dijo, "se pagará un precio más alto por la pasividad" al igual que ocurrió en 2008.

https://www.expansion.com/mercados/2020/03/11/5e68af4ae5fdea2b4d8b45d6.html

(Enlace editado. Había copiado otro.)

Y Trump con algo tendrá que salir también.


#120431

Re: Farmas USA

No sé si hay algo. Recupera un poco en AH.
#120432

Re: Farmas USA

Inyecciones de pasta.
Reino Unido, Unión europea e Italia.