Rankia México Rankia Argentina Rankia Brasil Rankia Chile Rankia Colombia Rankia Czechia Rankia Deutschland Rankia España Rankia France Rankia Indonesia Rankia Italia Rankia Magyarország Rankia Netherlands Rankia Perú Rankia Polska Rankia Portugal Rankia Romania Rankia Türkiye Rankia United Kingdom Rankia USA
Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
85 suscriptores
Farmas USA
Página
15,309 / 16,979
#122465

Re: Farmas USA

ademas de todo eso tambien hay que:
- no leer pulso de mercado 
- boton ignorar al mayor agorero del reino, juan1980. lo suyo es tenacidad sistematica por el doom&gloom

a la segunda pagina que lees te dan ganas de colgarte del palo mayor... 
.. reconozco que como jugador novel en el ibex acabe perjudicado, acojonado mas bien de comprar nada patrio... 
si lees todos los dias te acaban haciendo mella... y ojo que no les critico (bueno al tal juan me he contenido varias veces, me he mordido la lengua), pero hay que reconocer que el negativismo reiterado cala y cuando escuchas la cantinela del amigo Carpatos en los resumenes semanales y la negrura con que lo argumenta todo... cala, joder que si cala

yo ya no veo el telediario, a veces me dicen 'sabes lo de fulanito que dice o hizo tal'... pues no, no lo se y no me lo cuentes que no quiero saberlo. 
ya no quiero saber, mierda tras mierda, no hay mas que eso, prefiero poner el canal disney

el jueves de la semana pasada nos dieron los resultados del segundo analisis (PCR), ya estamos limpios, no inmunizados porque siempre depende de la carga virica con la que te ataque el bicho pero por lo menos sabes que algo de resistencia ya tiene tu organismo, fenomenal, bien por los niños, que se les ha cambiado la forma de percibir la vida y al menos se llevan la alegria y el respiro de haber superado al bicho malo. y lo demas no importa, lo dicho, prefiero ver el canal disney

leñe, estoy a cero cash y yo sin enterarme, mucho chicharro hoy... habra que ir soltando la proxima semana no vaya a ser que cambie el viento. 
Las Amarines no se tocan, esas se llevan como las hemorroides... en silencio. >_<
#122467

Re: Farmas USA

NVAX

Y lo que siempre le vimos a NVAX y que sale en el comunicado:

Novavax will also collaborate with U.S.-based CDMOs to scale up production and manufacture of the Matrix-M adjuvant component of the vaccine.
#122468

Re: Farmas USA

ISI starts $TGTX with BUY PT 6O
+8% en el after 
#122469

Re: Farmas USA

NVAX
Hoy me vence la putt vendida 35.
La pude comprar ayer a 5$ y no lo hice. Se supone que no cerrará por debajo y me la llevo entera.
Recupero lo que me quitó hace dos semanas, era, cuando me sacó por arriba con el call vendido.
Si se está atento hay momentos que da juego.
A 50 está ahora.
En algún momento cuando pase todo esto, unos cortos con poco dinero para no estresarse podrían ir muy bien.
#122470

Re: Farmas USA

Venga , dale, esos 7,04 , vamosssss ya leñe
AMRN



#122471

Re: Farmas USA

.AZN


AstraZeneca inks deals aimed at supplying over 1B doses of COVID vaccine


announces several agreements aimed at providing global access to the University of Oxford's COVID-19 vaccine, now called

is aiming to produce 2B doses of a coronavirus vaccine, including 400M for the U.S. and U.K. and 1B for those in low- and middle-income countries. Distribution would likely start in September or October, with the balance of deliveries likely to be made by early 2021. It is not known whether the vaccine, named AZD1222, will prove safe and effective in clinical trials, but "we believe the probability of success is high enough that we are willing to support the manufacturing at-risk,"

CEO Pascal Soriot has repeated his company's commitment to provide the vaccine "across the globe at no profit


#122472

Re: Farmas USA

Novavax price target raised to $74 from $61 at B. Riley FBRB. Riley FBR analyst Mayank Mamtani raised the firm's price target on Novavax to $74 from $61 and reiterates a Buy rating on the shares. The stock closed Thursday up 41c to $44.66. The company announced last night that the U.S. Department of Defense has granted it $60M to support the production of NVX-CoV2373 in the U.S., Mamtani tells investors in a research note titled "U.S. DoD Contract Locked In; Is Operation Warp Speed Next?" This development is in "sharp contrast" to the New York Times report this week that excluded Novavax from the list of five finalists chosen by the Trump administration via "Operation Warp Speed," says Mamtani. In fact, the Department of Defense contract strengthens the analyst's conviction in a "sizeable funding" to be secured from the Biomedical Advanced Research and Development Authority, which he notes has ~$4B left over from the original $6.5B allocation under the CARES Act for COVID-19 vaccine development and manufacturing. Mamtani recommends using the recent weakness in Novavax shares as a buying opportunity.

 Read more at: 
https://thefly.com/landingPageNews.php?id=3105802
Brokers destacados