Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
86 suscriptores
Farmas USA
Página
5,318 / 16,989
#42537

Re: Farmas USA

MELA

Que buena pinta!, lo de los insiders son opciones ejecutadas a 0'74 que seguramente les vencían. Lo bueno es que no las han vendido inmediatamente.

#42538

Re: Farmas USA

Como si hicieron los asquerosos de GALE

#42539

Re: Farmas USA

ahora el tapón en 1.34. mantener este año y ver donde la suben.

#42540

Re: Farmas USA

Creo que son compras normales, pinta bien, Broadfin está metida por el medio:

MELA Sciences enters $12.45M in private placement
MELA Sciences announced it has entered into definitive agreements with institutional investors and management for the private placement of $12.45M of the company’s convertible preferred stock, common stock warrants and common stock. The investors in the transaction were funds managed by Sabby Management, which comprise the company’s largest existing beneficial shareholder, and Broadfin Capital. In conjunction with the financing, MELA Sciences’ directors have agreed to purchase $150,000 in restricted common stock priced at 74c per share. MELA intends to use the net proceeds from the offering to re-launch MelaFind.

#42541

Re: Farmas USA

Scripts

Belviq +1%  pffffff

ARNA

#42543

Re: Farmas USA

Vela minuto de 452k acciones, y no me sale compra precisamente ...

AMRN

 

 

edito: y me salto el stop en breakeven asi que estoy fuera, joder, de 1,97 que ha hecho hoy a 1,86 vaya mierda :(

Te puede interesar...
  1. Perspectivas del Mercado y Noticias Económicas - Semana 22/04/24 al 26/04/24
  2. $EQH, Servicios financieros interesantes
  1. Perspectivas del Mercado y Noticias Económicas - Semana 22/04/24 al 26/04/24
  2. $EQH, Servicios financieros interesantes
Brokers destacados