Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
85 suscriptores
Farmas USA
Página
14,126 / 16,988
#113001

Re: Farmas USA

CELG

cash and stock consideration to be received by Celgene shareholders at closing is valued at $102.43 per Celgene share and one CVR (as described below). When completed, Bristol-Myers Squibb shareholders are expected to own approximately 69 percent of the company, and Celgene shareholders are expected to own approximately 31 percent.

 

Yo no he pensado mucho. He visto que no aguantaba los 90 y he vendido sin más.

 

#113002

Re: Farmas USA

CELG

Y la mía..yo la llevo a 80$

A ver si la podemos vender en 100 pavetes.

 

 

#113003

Re: Farmas USA

CELG

Debería ser así, pero por lo pronto la acción de Bristol cae y el problema que yo veo en este caso es que son dos bichas muy gordas y a ver si no van a aprobar el merger...

#113004

Re: Farmas USA

Pues tienes razón..no había pensado en ello. Voy a ver como va la cosa al abrir el mercado.

 

Celg

#113005

Re: Farmas USA

CELG
Joder qué alegría ... Buena forma de empezar el año.

#113006

Re: Farmas USA

esto quiere decir que hemos tocado fondo ? hahahaha

#113007

Re: Farmas USA

me alegro por vosotros en esto de CELG

en cuanto a las FANG ... ese loco nos jode siempre..

#113008

Re: Farmas USA

TEVA

Teva Pharmaceutical will pay an undisclosed amount to settle an ongoing dispute with Amgen (NASDAQ: AMGN) over its generic Cinacalcet HCl product. The drugmaker also agreed to stop selling the tablets until its license date in mid-year 2021, or earlier under certain circumstances. TEVA had recently received approval for the generic and launched it in the U.S.

Te puede interesar...
  1. Perspectivas del Mercado y Noticias Económicas - Semana 22/04/24 al 26/04/24
  2. $EQH, Servicios financieros interesantes
  1. Perspectivas del Mercado y Noticias Económicas - Semana 22/04/24 al 26/04/24
  2. $EQH, Servicios financieros interesantes
Brokers destacados