Acceder

Kodak - Chapter 11: Quiebra

4.34K respuestas
Kodak - Chapter 11: Quiebra
Kodak - Chapter 11: Quiebra
Página
498 / 546
#3977

Re: Kodak - Chapter 11: Quiebra

fuentes finances.yahoo.com

#3978

Re: Kodak - Chapter 11: Quiebra

Kodak's equity holders disclosed on Friday their ownership in new shares of the more than 130-year company. Private-equity giant Blackstone Group (BX_), through its GSO Capital Partners credit investing arm, headlines Kodak's new list of shareholders. The fund reported a 22.6% stake in Kodak's new shares. GSO also disclosed that in August it transferred a portion of its shares to Serengeti Asset Management.

Hedge fund BlueMountain Capital Management reported a 19.2% stake in Kodak shares on Friday, while Moses Marx of United Equities reported a 12.6% stake and Contrarian Capital reported a 12.1% holding. George Karfunkel will hold a 3.1% stake.

Most of Kodak's new shareholders are secured creditors who backstopped a $406 million rights offering in June that converted secured and unsecured creditor claims into new equity in the company.

Forty million shares were sold overall through the rights offering. Roughly 75% of Kodak's new shares will be held among six investors, while 23% to 24% of the company's remaining shares were distributed to unsecured creditors who received about 4 cents on the dollar for their claims when the company emerged from bankruptcy.

Kodak's old shares were cancelled when it emerged from bankruptcy.

#3979

Re: Kodak - Chapter 11: Quiebra

blanco y en botella......

#3980

Re: Kodak - Chapter 11: Quiebra

Las mias que estaban en interactivebrokers tambien han desaparecido.... adios a EKDKQ.... se acabo la pelicula sin un buen final... que pena!!!!

#3981

Re: Kodak - Chapter 11: Quiebra

Las mías de Selfbank también desaparecidas.
Eso si, he recibido un Mail del propio Grooper animándome a seguir especulando con valores del Ch11. Ha hecho incapié en una serie de valores que le han sido asignados para legislar. Me transmite el agradecimiento de sus amigos los Hedges hacia esta comunidad. Que majo este señor.

#3982

Re: Kodak - Chapter 11: Quiebra

la pelicula recien empiesa yo no se si alguno de ustes se una pero yo demandare
lo primero es contactar con el juez de boston que encontro en otros casos similares suficiente evidencia de colucion prueba fundamental bono a directivso quitando derechod e defenza
nunca me llego el plan para ser votado como manda la ley y tampoco me llego como presentar objeciones
hay una psibilidad de parentesco del juez con marx moses que estoy investigando.
pero se expropio filiales voy a escrivirle a los medios y al sec

#3983

Re: Kodak - Chapter 11: Quiebra

Yo no me quedare con los brasos crusados denunciare a nte los medios
y aal sec por violacion del devido proceso y 8 articulos de derechos humanos
derecho de propiedad,derecho de defenza,derecho a no ser discriminado (no nos dearon defendernos) y colucion con el bono se prueba

#3984

Re: Kodak - Chapter 11: Quiebra

las mias continuan a un dolar de valor nominal

Brokers destacados